.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفتر آیت الله نورمفیدی در بیانیه ای اعلام کرد:
نماینده ولی فقیه دخالتی در عزل نصب های گلستان ندارد
شمال نیوز: این دفتر وظیفه خود می داند که همچون گذشته مسئولین امر را یاری نموده و براساس توصیه معظم له ، سیاست حمایت و نه دخالت در امور را تعقیب و در مواقع لزوم تذکرات لازم را به متولیان امر ارائه دهد، بدیهی است براین اساس ، این دفتر در امور اجرایی نهادها و ادارات استان و بویژه در عزل و نصب ها دخالتی ندارد.
نماینده ولی فقیه دخالتی در عزل نصب های گلستان ندارد

به گزارش شمال نیوز، در این بیانیه ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف استان اعم از شیعه و سنی که با پرپایی مجالس با شکوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، بار دیگر شعار (اِنّ الحُسین مِصباحُ الهُدی وَ سَفینة النّجاة) را تبلور بخشیدند، آمده است: وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و خوشبختانه دراین استان به نحو شایسته ای با درایت حضرت آیت الله نورمفیدی و حمایت قاطبه علماء ، مردم و مسئولین عینیت یافته ، باید هم چنان مورد توجه و اهتمام باشد.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است که توسعه و پیشرفت استان و جبران کاستی ها وعقب ماندگی ها و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی بویژه بیکاری از اهم اموری است که در شرایط حساس فعلی ، باید توسط مسئولین اجرایی استان و با حمایت عموم مردم بزرگوار و فعالان اقتصادی و سیاسی پیگیری شده و ضمن استفاده از همه ظرفیت ها ، اولویت نخست متولیان امر قرار گیرد.

دفتر نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرده که لازم است همه نیروهای دلسوز با گرایشات مختلف سیاسی و با همدلی و بدور از جنجال و پرداختن به مسائل حاشیه ای ، در جهت تحقیق هدف فوق الذکر دست به دست یکدیگر داده و با حمایت از مسئولین امر و بویژه استاندار محترم ، آنان را در این امر مهم یاری کنند.

در این بیانیه آمده است: از ارباب محترم جراید و صاحبان تریبون و قلم درخواست می شود با عنایت به اهمیت امور فوق الذکر از بیان مطالبی که موجب اختلاف و تشویش اذهان عمومی می گردد خودداری نموده و اخلاق اسلامی و انصاف را بویژه دراین ایام سرلوحه خود قرار داده و تقوای الهی را در نظر بگیرند ، همچنان که نماینده محترم ولی فقیه در استان همه و از جمله نزدیکان و اطرافیان خود را به آن توصیه می نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 29 آبان 1392
از اون چشما و دماغ معلومه كه هيچ دخالتي نداره
پس كي بوده در روز معارفه استاندار عصاشو تو هوا ميچرخونده؟؟؟؟
نا شناس 29 آبان 1392
خدا آیت الله نورمفیدی و روحانیون فهیمی مثل ایشون رو حفظ کنه...
ایرج 29 آبان 1392
درود بر ایشان .
کمی عزیزان مازنی یاد بگیرند
نا شناس 29 آبان 1392
حاج آقا ، سلام اگر هر کشوری می خواهد موفق باشد باید رهبر خوبی داشته باشد و شما هم نقش رهبری را در استان ایفا می کنید پس ما نیازمند به نظرهای شما هستیم
نا شناس 30 آبان 1392
سلام از حق هیچ وقت نگذریم انصافا حاج آقا منادی وحدت درمنطقه میباشند آفرین بر این عالم روشنفکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.